Masz pytanie?
Sprawdź odpowiedź .

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Zamówiłam dwa etui a doszło do mnie tylko jedno, o co chodzi?

Etui wysyłane są od różnych dostawców więc często dochodzą w osobnych paczkach. Jeżeli dostałeś już pierwsze etui, drugie powinno dotrzeć do ciebie niebawem 😉

Minęło 40 dni a paczka nie została dostarczona!

Skontaktuj się z nami, znajdziemy rozwiązanie problemu z korzyścią dla Ciebie!

Dostałam złe etui!

1 Jeżeli zamówienie było na większą ilość etui złe etui może być gratisem dodanym od nas do paczki, brakujące etui powinno dojść w osobnej paczce

Skontaktuj się z nami zwrócimy Ci koszty lub wyślemy do ciebie prawidłowe etui.
Wszelkie błędy popełniane przez nasz zespół naprawiamy zawsze z korzyścią dla naszego klienta!!!